att inte orka

någon drog upp det gamla idag. några enkla frågor och sen allt igång igen.. det är så länge sen,
men ändå orkar jag inte alltid. orkar inte ens svara på enkla frågor, inte prata om det som hände, inte bearbeta på riktigt.
jag har kommit över det, men mycket är kvar, på 3 år har jag kanske kommit en tredjedel av den perioden
mycket ha jag glömt, förträngt. inte orkat komma ihåg. mycket annat som hände kom emellan.

o mina alkoholvanor drogs upp. igen. ja, jag dricker. inte så ofta längre, men mkt när jag väl gör det.
jag har ingen direkt gräns, dricker väl tills jag däckar.. prat om beroendeenhet, öppenvård. varför? ibland
är det fan lika bra o hålla käft. inte säga. dra ner på mängden och nicka o se glad ut.

jag borde inte göra tänka. jag borde skaka de av mig. & egentligen gör jag det.
just idag blev det för mycket. jag kan inte alltid hantera det, det sitter för djupt.

saknar er mina vänner så in utav helvete.
änglar är ni och så jävla älskade!



Kommentarer
Postat av: Anonym

,..och vi Älskar ju dig!

2009-04-29 @ 20:52:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0