Ett piller eller två

Idag var jag hos min psykläkare. För jag är ständigt trött. I 3 års tid har tröttheten funnits där.
Jag är aldrig riktigt pigg, bara mer eller mindre trött.
& jag har inga problem med o somna,  jag kan sova 12, 8 eller 3 timmar, alltid trött ändå. 
Men vad fick jag av honom?
S ö m n t a b l e t t e r. Okej, mr läkare. Hur tänkte du här? Ska testa i en vecka sen skulle jag ringa.
Om det inte hjälper (!) så ska jag ta blodprover och om inte det är nåt fel på mig då ska jag ta
antidepressiva igen. Fan. Fråga mig inte varför. Jag är trött. Inte deprimerad!

Men det är väl så det är inom psyk. ALLT och alla kan botas med ett piller gärna två enligt dom.
Jaja, vi får väl se hur det går.

Ledig ihelgen så jag drar ner till Blekinge. Bli bra så.

& Grattis min kära älskade granne :) det är du värd! Så glad för er skull.



Kommentarer
Postat av: jennifer

tjoo hoo baloo

2009-04-16 @ 22:14:07
URL: http://absolutewhites.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0