Farmor

Ett år har gått älskade Farmor. Ett helt jävla år.
Det känns som igår, men samtidigt som evigheter sen jag pratade med dig, va hos dig.
Det har varit tungt många gånger & jag tänker på dig varje dag.
Saknaden kommer nog aldrig att försvinna helt. Du va en av de vackraste människorna i mitt liv.
Det är tomt utan dig, finaste farmor.

Imorron ska jag te sjukan och sövas, plaströret ska bort,..hoppas det går bra denna gången,palla mer rör?
Nej. Nån gång måste jag väl bli vuxen..?
& sen ska man te psyket & undvika staketet (haha), ska fortsätta läsa min journal.

Fick reda på en jävligt glad nyhet, som fortfarande är en hemlis ;) men jag säger GRATTIS! =)=)=)

Babuuu när kommer du till staden egentligen?

Ha de fint mina vänner!

P&K

Kommentarer
Postat av: Emelie BABU

BABU BABU BABU i maj, har inte fått ett datum än, måttligt roande! Dom kommer hem vilken minut som helst nu, så hoppas få veta det denna veckan.



Kraaam !

2009-04-15 @ 11:01:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0