Nedräkning

Jag kan säga att jag räknar ner dagarna nu. Snart snart är det över, två år har snart gått
och nu är det bara några veckor kvar. Men det har ändå inte märkts så mycket, klart första året, men inte nu.
Och det är ju inget man direkt skyltar med, men inget jag inte står för heller. Jag mådde skit och det var under
den tiden det hände. Idag mår jag bra och kan inte riktigt förstå det. Men den 5/6-2009, då är allt över och man kan
lägga det bakom sig. Sikta framåt ännu mer och inte oroa sig.

Helgen :) förhoppningsvis ledig. Men det vet man aldrig. En av många nackdelar med att vara tim.vik.
Men månaden blev ganska bra ändå :) Kunde vart betydligt sämre om man säger så. Men lönen, den kommer
bli ett skämt denna månaden. Jag vill inte ens veta. Jag räknar med 200, allt över det är en bonus! Oyes.

Ska nog träffa Oscar ihelgen :) jag hoppas på det iaf. Världens finaste lille Oscar, tjockis haha ;)

& sömntabletterna va ju ett skämt. Hallucinerat i en vecka, vart mer förvirrad än vanligt och helst mos i kroppen
och huvudet. Jättebra idé herr Läkare. Jättebra. Får se om han ringer imorron, han har inte gjort det idag iaf.

P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0