Helvete.

Jobbet just nu är ett helvete. Luften bara gick ur mig idag. Blev så trött på allt. Känns som ingen tar ansvar och lastar över sitt egna på andra och hoppas på det bästa. Så har jag aldrig känt, på något jobb. Jag vet inte vad som hänt, eller om det bara är jag som är nere i nån svacka, men jag va gråtfärdig ett tag. Eld i röven hela dan, eller ser man till och skaffa sig det, det är antingen eller. Jag är bara så trött, trött, trött.

& Michael Jackson. Såg hans minnescermoni igår, va inte jätteberörd, dryga tal och ännu drygare låtar (de flesta iaf), tills hans familj kommer upp på scen och hans dotter började prata. Då brast det. Riktigt mkt.

Meen imorron är jag ledig :) Ska till Ingeltown och kolla läget. Ska hälsa på min älskade Oscar också, hoppas han kan ge mig lite ny energi, sen te mamma & pappa såklart :) Fint det. Sen jobbar man hela helgen, yeah baby.

Älskade vänner, utan er ingen Nina. & tack Emelie för träningen :) man är lagom mör nu kan jag säga ;)

Älskar er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0