Will you be there

Idag svek jag mig själv. På värsta jävla sättet. Jag visste inte vad som hände förrens det va försent. Det här går inte så bra längre. Jag sover inte och jag äter inte. Vet inte vad de är. Stress tror jag, men jag har ingen aning.
I natt somnade jag 05, det är ju fan inte normalt? Så nu skiter jag i mina hallucinationer och tar en stilnoct,
även om jag kommer må skit imorron och vara mos i huvet. Jag måste sova. Hittade förresten tabletterna i Ingelstad, när jag va på jakt efter alvedon. Hur hamnade dom här? Jaja.
Jobbade ikväll :) gick bra. Nu när vissa, inga namn, har gått på semester så kan man ju andas igen.. fem sköna veckor utan vissa, det är fint det!

Annars är det okej. Bor här tills onsdag, kanske ska träffa Bella efter jobbet :) :) och sen den 24:e smäller det.
Järngänget ger sig ut på turné :) oyes! Kommer bli så jävla roligt! Som jag längtar flickor, vilken jävla fest!  :D

Utan er ingen Nina.
Älskar er

& Lenin! Världens finaste Lenin kommer till stan :D underbart, du är så jävla välkommen hem min Londonflicka!

Nähä nu ska Sigrid o jag lägga oss,
puss


Kommentarer
Postat av: Lena

Ninis älskling, ska bli så underbart roligt att se dig igen!! Saknar dig!! Puss pusss

2009-07-21 @ 00:03:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0