You´re not alone

Okej, okej, jag är i en svacka i mitt bloggande, men skitsamma, jag skriver nu.
Göteborg förra helgen :) riktigt jävla trevligt. Tyvärr va det 800 grader och 1 miljon människor på Liseberg, men
det va kul ändå :) det blir ju vad man gör det till och köa i en timme kan ju också vara en upplevelse i sig..
Annars har det mest vart jobb, jobb eller jobba extra, men det blir fint, har levt under existensminimum sen febrari,
så denna lönen blir den bästa på länge! :)

& Michael Jackson :( så tragiskt. Jag är så känslig, så även om han aldrig vart nån större idol så lipar jag och lyssnar
på hans musik. Han va grym det är bara att konstatera. Sen tänker jag på han som köpte 2 MJ biljetter till London för etthundratvåtusen kr s t y c k e t. Det måste ju vara lite...sura pengar?

Mina öron. Jag tjatar om dom, och jag är så jävla trött på dom. Eller höger är ju normalt, men det vänstra.
Det är 3 månader sen de drog väck röret. Har hålet läkt? Åh nej, vem trodde det? Jävla skit. Så nu ska jag dit om 3 månader igen och har det inte läkt då, så ska de operera ihop det, alternativt göra en ny trumhinna. Det är ju också jävligt märkligt, att de kommer på det nu, efter över 140 öroninflammationer, 50 spruckna trumhinnor och ett antal rör genom åren, NU kommer de på att en ny trumhinna skulle kanske vara på sin plats? Jag kommer aldrig förstå läkare.
Dessutom har min hörsel rasat så pass att jag börjat läsa på folks läppar. Och mitt favoritord just nu är "VA?"

& vilken sommar det har vart hittils! Så jävla underbar med mina fina vänner :) denna kommer bli nått alldels extra och jag får uppleva den tillsammans med dom bästa :) älskade vänner. det här blir så bra så bra. cider & ösregn på sports, kvällsbad vid evedal, utgångar, choklad istället för träning, öland :) allt med de finaste.

Alla klagar på regn, jag sitter i Karlshamn. Inte en droppe. Nånstans. Moahahaha. Imorron ska de badas!
:) :) :)
längtar förövrigt till Cypern :) Med min älskling såklart! :) kommer bli helt underbart.

Nähä. Nu vart det tomt. Ska fortsätta lyssna på you´re not alone med Michael. Och lipa lite till.
Lyssna på den människa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0