Bitterfittorna AB

Vilket jävla liv. På jobbet. Bitterfittornas AB just nu. Det är ett jävla liv på vissa, börjar diskutera saker 7 på morronen.
Vem vem vem orkar diskutera då? Eller diskutera och diskutera, närmast skriker, och de höjer rösterna mer och mer och en annan sitter där. Nej fy fan. Jag har aldrig vart med om detta innan, det är helt sjukt. Vårdens skräckexempel på personal kan jag säga. Verkligen inte all personal, men några av dom tar fan priset. Den ene värre än den andre.
Jag har nog aldrig varit med om bittrare människor.

Helgen blir bra :) Hoppas på utgång på lördag med Emelie & Lenin :) wiiie. Får ringa dem imorron o kolla läget.
Kristian kommer upp med :) Jobbar några timmar på lördag, men sen är jag leeeedig :) Så skönt!

:) :) :) Just nu är allt mycket bra.

Nu ska jag sova.
Go natt världen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0