Två.

Det är två dagar kvar. Två dagar av två år. Det är bra :) Det är riktigt bra. Jag klarade det mina vänner.
Jag gjorde det och nu är snart som det ska vara. Två år, 731 dagar. Galet. Nu ska jag gå vidare på riktigt.
Vad säger man? Jag är glad iaf :)

& min bantning. Det går, sakta men säkert. Folk säger det iaf. Så då litar jag på det. Men det börjar stiga
mig åt huvet asså, vet inte om det är så bra. Men jag kör på. Helvete heller att jag ger upp. Inte ens nu när jag
har världens envisaste förkylning, 2 varv runt sjön varje dag. Det måste väl ändå va godkänt?

Nästa vecka, psykläkaren igen. Nu får han fan ta tag i det här. Jag pallar inte hallucinationerna. Nu ser jag inte
saker längre, nää. Nu jävlar är det röster och det är värre. När man hör steg och röster i sin lägenhet, börjar man
tvivla på sig själv, om man ändå håller på och bli störd. Vi får se vad han säger, jag ger mig inte denna gången.

Imorron åker jag till Karlshamn :) sen börjar sommarschemat på måndag :) gott o börja jobba igen. Men de första
veckorna bli ganska lugna. Dock jobbar jag midsommar. Nån som är förvånad? Inte jag heller...

Nähä gott folk,

Kram!



Du o jag Emelie :) fan vad jag har saknat dig babuuu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0