Sid :)

Är det nån mer än jag som älskar Snälla snälla? Lyssnar på den om o om igen & af Ugglas är fan min nya idol, efter Di Leva & Sid i Ice Age :). M tyckte Sid o jag va lika, förstår inte alls vad hon menar..haha :)

Så va denna helgen slut :( de går alldels för fort. Igår jobbade jag och idag va jag o älsk på bio, Män som hatar kvinnor. Så bra så bra, se den människa om du inte gjort det :) Jag har läst böckerna, så jag trodde inte filmen skulle vara så bra, men de va den verkligen.

Denna veckan blir det jobba jobba jobba, fram tes torsdag, sen T R E dagars ledigt :) wiiie. Kanske träffa Bella med :) oyes, bästis kommer till stan :) :) saknar dig!


Saknar den tiden som va då. När allt va enkelt, lätt och naivt. Jag saknar skratten, värmen, stunderna. Tiden innan det som hände sen. Tiden dit jag vill tillbaka. Göra om, göra rätt. Fatta andra beslut, bättre beslut. Men det är bara te o bita ihop och komma igen. Om 3 månader är jag fri. På riktigt. Fri. Då kommer det här glömmas bort. JAG ska glömma, förtränga. För det är inget jag är direkt stolt över.. Fri. Det kommer bli bra då, allting kommer bli bra.

Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0