Abstinens.

Igår höll jag på och ge upp mina vänner. Jag satt i Sverige om inte världens mest frustrerade abstinens.
S o c k e r. & Jag skojar inte. Det va ett litet helvete, Humörsvängningar som aldrig förr, svettades o frös om
vart annat, arg som ett bi och hela världen va bara fel. Min hjärna kokade. Det va ta mig fan de värsta jag vart i,
hela kroppen skaka och jag visste inte vart jag skulle ta vägen.. Det är 13 års vanor som ska brytas, och det gör
man inte på en kvart det lovar jag!

MEN

Att ge upp är fan inte min grej. Inte när det gäller sånt här och så många som inte tror på mig, så
ska jag fan inte ge upp. Åh nej. Den glädjen kommer jag knappast o ge folk.
Istället sitter  jag med min abstinens och väntar på att kilorna ska försvinna. Men helt jävla lätt är det inte.

O jag blir så jävla sentimental. Satt o grina åt Extreme Home makeover idag, med mamma jämte mig som
undrade vad jag höll på mig. Haha. Kan inte hjälpa det. Det är så fint, och folk blir så glada.

Emelie Emelie Emelie. Fattar du hur mkt jag saknar dig egentligen?  Babuuu :)

& att träffa min älskade tvilling i ons-tors va riktigt jävla bra! Underbara dig Bella.

Nä. puss


Kommentarer
Postat av: josse

Haha extreme home makeover är ju bäst, spelar ingen roll hur glad man är, jag sitter alltid och lipar som en senimental kärring i slutet! :P

2009-05-24 @ 18:02:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0