Bra, bättre, bäst!

Det här med min nya diet o grejer går bra, än så länge :) Jag har ju dock inte vägt mig och det skiter
jag nog i också, annars kommer det här stiga mig åt huvet känner jag. Så det blir bra såhär.
Det jobbigaste är och äta så ofta, men fan, det här ska lyckas. Det brukar ofta bli som jag vill, haha. Dessutom
drömmer jag om choklad. Varje natt. Min älskade choklad.

& Bella, min fina tvillingsjäl kommer till stan idag :) Lovely :) Fan va man saknar dig.

Å så är jag förtillfället fritidsforskare, yeeey, fram till 8/6 iaf. Jävla kommun.
Men det är väl så det är. Har vik till sista aug så det är ju bra iaf :) det kan man inte klaga på :) Sen får man se till hösten, det löser sig alltid! Sen blir det Cyyyyyypeeeeern..oyes.

EMELIE, babuuu, en vecka eller 8 dagar kvar :D så jävla jävla bra! Vilken sommar det kommer och bli :)
& utgång på lördan där. Finaste. L ä n g t a r.

Kram

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jaa idag är det en vecka, snart snart snart!

2009-05-21 @ 13:43:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0