Galet bra

Den här dagen började åt helvete, jag försov mig. Kände på mig redan igår att jag skulle försova mig,.
Kom försent till jobbet, jobbade häcken av mig på jobbet och regnet pissade ner när jag gick hem.
Underbart. Livet är bra ibland.

& jo just det, jag har virus på min dator också. Som en liten parantes sådär

Men men, det är snart heeeelg :) &  det är bra! Är nog ledig tror jag, som de är nu iaf.
Blir en fattig månad i juni om jag inte gör nått nu, men jag drar mig för och ringa Hovslund, får se hur
jag gör med det. Jävla pisskommun.

Jag skiter i allt idag. För tar man tag i nånting blir det ju ändå fel, idag är det verkligen en sån dag.
Skulle nog inte börjat tvätta heller, krymper väl allt där nere nu.

BABUUU, kommer du till Smålandet eller?

PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0