Kom änglar

Jo. Jag är fortfarande relativt döv. Man vänjer sig. Jag hade tydligen hål i trumhinnan. Rätt igenom.
Skönt. Fan, jag är så trött på mina jävla öron. Och de sa jag högt också. Då kommer sköterskan 70+
och säger "Jaa, men det är ju inte länge sen du tog väck röret!"
Nej. Det va ju verkligen det jag syftade på, inte alls 23 års litet helvete. Käring.
Skulle tebaka om en månad, så får vi se då.

& sen min psykläkare. Jag har sagt 100 gånger att mitt problem inte är att jag i n t e kan sova, utan
att jag jämt är trött och sover mest hela tiden. Senast igår sa jag det. Och eftersom jag blir en zombie
av Stil Noct, så fick han lysande idé. Vi testar en annan tablett. Bingo. Vilket geni.
Jag vet inte ens om jag kommer ta dom. Är så trött på det mesta när det gäller psyk. Det tar ju aldrig slut.
Känns som jag sett det mesta.

& för o fortsätta klaga så sparar just nu Växjö kommun. Det märks.
Och glädjespridaren va oerhört smart idag och upprörd. Som vanligt.
"Besparingarna gäller inte överallt! DET VET JAG" ylade hon.
"Jo det gör det" sa vi andra.
"NEJ INTE I ALVESTA...." 
(Alvesta är en egen kommun för er som inte förstod poängen..)

Ibland, som ikväll får man gnälla. Endast på vården i olika former märkte ja nu.
Jaja.

Go natt Sverige.

Kommentarer
Postat av: Josse

Haha fan vad roligt, alvesta kommun ja... inte alla indianer i kanoten där inte ;)

2009-05-12 @ 22:50:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0