Nu jävlar.

Minnen dyker upp, rör om och jag börjar komma ihåg det jag har förträngt så länge.
Det är jobbigt, men jag måste gå igenom det, jag har glömt det mesta som hände i 3 år nu, 
som nu börjar det komma i kapp. Jag minns mer och mer, saker som jag inte vill minnas.
Varför kommer det upp just nu?

Men men.

Imorron mina vänner börjar mitt nya liv. 15 kg ner. Pang bom. Eller jaa, kanske inte pang bom,
men ner ska jag för i helvete. Hejdå choklad, hej broccoli. Jag är så jävla laddad och då kommer
det och gå, det ska gå. Finns inga alternativ. Så önska mig lycka till :)



Kommentarer
Postat av: Frida

Lycka till Nina=) Det är som du säger, ger man sig bara den så klarar man det, o då klarar man nog det mesta skulle jag tro ;)

2009-05-19 @ 14:17:09
URL: http://raketglitter.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0