Vems fel är det?




Såklart. Reinfeldts och moderaternas fel att kommunerna/landsting inte har råd.

Han skiter väl i vilket. Jag skäms faktiskt och bo i Sverige när vi har honom som statsminister.

Äldreomsorg och skola är väl inte hans problem? Arbetslösheten kommer knappast drabba
honom eller hans fina omgivning, han rycker på axlarna och kollar sina miljoner.
 
För i helvete Sverige, vakna.

VEM trodde på allvar att HAN skulle ge den förändring alla pratade om?


& Jo jag vet att det är en liten kris i världen. Men det här är egentligen bara en till anledning och hata

honom lite mer, tycka lite mer illa om moderaterna. För det jag gör.

Tanken på honom och alla hans anhängare gör mig smått illamående.
Ta från de fattiga och ge till dom rika. Bra och fin tanke.

Nej fy fan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0